Головна  →  Новини  →  13 жовтня 2016

Завершуються роботи з капітального ремонту деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу

На сьогодні виконані роботи з бетонування чотирьох деформаційних швів. На жаль, несприятливі погодні умови упродовж останніх днів не дозволили дорожникам відновити гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття поблизу конструкцій деформаційних швів. Виконання цих робіт заплановано цими вихідними.

Щодо справедливих зауважень та нарікань киян стосовно термінів виконання робіт комунальна корпорація «Київавтодор» повідомляє, що на двох опорах естакади після розбирання конструкцій деформаційних швів були виявлені руйнування захисного шару ригеля, який був відновлений перед бетонуванням конструкції деформаційних швів. Виконання цих робіт подовжило загальний термін виконання капітального ремонту.

Стосовно іншого частого зауваження щодо недостатньої кількості робітників на об’єкті, інформуємо, що роботи на об’єкті виконуються не лише зверху прогонової будови на проїжджій частині естакади, а й на опорах естакади, де монтується опалубка.

Роботи на вказаному об’єкті виконуються у цілодобовому режимі, завершити їх у повному обсязі заплановано до кінця жовтня 2016 року.

Зазначимо, що деформаційні прилади є одним з найвідповідальніших елементів мостових споруд. Від них залежить не тільки безперешкодний і комфортний проїзд транспорту по штучній споруді, а й захист мостових конструкцій від замокання та руйнування. На об’єкті встановлено конструкції деформаційних швів компанії «Мауер», яка є європейським лідером у галузі. Конструкції деформаційних швів «Мауер» забезпечують герметичність мостового полотна та тривалий термін експлуатації.

Комунальна корпорація «Київавтодор» приносить вибачення киянам за незручності, пов’язані з капітальним ремонтом деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу, проте без виконання цих ремонтних робіт було неможливо забезпечити безпечних рух транспорту по споруді, адже з моменту введення в експлуатацію мостової споруди деформаційні шви жодного разу капітально не ремонтувались.

Перейти до спискуВерсiя для друку