Головна  →  Новини  →  24 лютого 2017

Олександр Густєлєв: Влітку ми розпочнемо капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту, вул. Теліги, Довженка, бул. Дружби Народів і багатьох інших вулиць

Олександр Густєлєв: Влітку ми розпочнемо капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту, вул. Теліги, Довженка, бул. Дружби Народів і багатьох інших вулиць

Жодна зі столичних доріг, на яких комунальна корпорація “Київавтодор” проводив ремонтні роботи у 2015-му і 2016-му роках, не стала об’єктом гарантійного ремонту. Про це в ефірі 5 каналу заявив генеральний директор комунальної корпорації “Київавтодор” Олександр Густєлєв.

“За минулих два роки ми побудували і відремонтували багато об’єктів по місту Києву. Кілька місяців тому мешканці дуже раділи, що відремонтували такі важливі великі магістралі, як проспект Перемоги, вул. Гетьмана, вул. Саперно-Слобідська і багато інших. Загалом тільки за 2016-й рік ми відремонтували 84 об’єкти. І хочу відповідально заявити: на сьогодні жоден з об’єктів, які ремонтувалися в 2015-му і 2016-му роках, не став об’єктом гарантійного ремонту, де з’явилися ями чи якісь недоліки”, - зазначив Олександр Густєлєв.

“Чому відбувається руйнування дороги? Дорога, якій вже 20 чи 30 років, втратила будь-які свої фізичні якості. На ній з’являється тріщина, вона накопичує в собі вологу, приходять морози, її “рве” і дорога руйнується. Кажуть, чому в інших країнах такого немає? Тому що там через кожних 8-10 років проводиться плановий ремонт. Тріщин немає, насиченості вологою немає, дороги не “рве”, відповідно для них ямковий ремонт – дивина”, - сказав Густєлєв.

Він відзначив, що позаминулого року Київ закупив спеціальні машини для заливки тріщин і активно їх використовує, щоби не допускати подальшого руйнування дороги.

Також, за словами Густєлєва, у столиці планують відмовитися від ямкового ремонту. “На сьогодні замість ямкового ремонту проводиться поточний середній ремонт. Це ямковий ремонт на всю вулицю одним накриттям. Таким чином зроблений міст Патона минулого року, вулиця Ярославів Вал і ще 44 об’єкти”, - сказав гендиректор “Київавтодору”.

Він відзначив, що більшість столичних доріг, які сьогодні є проблемними, не ремонтувалися 30 років і більше. “Сьогодні дуже багато нарікань на деякі дороги Києва. Справедливих нарікань, що там неможливо проїхати. Але треба згадати, коли вони востаннє ремонтувалися. Як приклад – вулиця Теліги, Повітрофлотський проспект, Кільцева,– ці дорогі востаннє ремонтувалися у 70-ті роки. Хіба може дорога без ремонту бути в нормальному стані?” – зазначив керівник “Київавтодору”.

Густєлєв також підкреслив, що згідно з державними будівельними нормами, міжремонтний термін будь-якої магістралі складає 8 років.

Гендиректор комунальної корпорації "Київавтодор" також відзначив, що ще одна проблема у Києві – неконтрольований рух великогабаритного транспорту, який руйнує київські дороги. “Перевантажений транспорт їде через Київ. А столиця – це не місто, через яке має йти транзитний транспорт. Він має йти по кільцевій дорозі. Це проблема не тільки і не стільки міста, це проблема держави”, - наголосив Густєлєв.

Розповідаючи про плани щодо ремонту столичних доріг у 2017-му році, Густєлєв відзначив, що продовжаться роботи з капітального ремонту Одеського шляхопроводу і шляхопроводу на проспекті Науки, на вул. Луговій, вул. Набережно-Корчуватській, вул. 9 травня, вул. Трублаїні та інших, які розпочалися минулого року. “Також активно відбуватимуться ремонтні роботи в зоні проведення Євробачення. Це і Русанівська набережна, і вул. Раїси Окіпної, і вул. Митрополита Андрея Шептицького. У літній період ми розпочнемо такі масштабні проекти, як Повітрофлотський шляхопровід, вул. Теліги, вул. Довженка, бульвар Дружби Народів, Набережне шосе на ділянці від Поштової площі до мосту Метро”, - розповів Олександр Густєлєв.

“У нас в геометричній прогресії зростає кількість і якість відремонтованих доріг. Якщо тенденція збережеться, то 5-7 років треба для того, щоби привести київські дороги до рівня європейських”, - зазначив керівник “Київавтодору”.

Перейти до спискуВерсiя для друку