КМДА Київська міська державна адміністрація


28 серпня 2017

На Південному мосту за рахунок підрядної організації розпочато гарантійний ремонт з відновлення гідроізоляції та дорожнього покриття

На Південному мосту за рахунок підрядної організації розпочато гарантійний ремонт з відновлення гідроізоляції та дорожнього покриття

В 2015 році в рамках капітального ремонту мостового полотна на металевій прогоновій будові Південного мосту через р. Дніпро підрядною організацією ТОВ «Тільман Інжинірінг» були виконані роботи з влаштування гідроізоляційної мембрани «Eliminator» та покриття з гусасфальту на металевій прогоновій будові.

Багаторічний європейський досвід застосування запропонованої системи захисту металевої мостової конструкції надавав впевненість у позитивному результаті виконання робіт. Проте, навесні 2017 року спеціалістами технічного нагляду корпорації «Київавтодор» було виявлено пошкодження покриття та утворення поперечних тріщин і напливів у крайніх правих смугах руху верхової та низової сторін Південного мосту.

Одразу після появи перших ознак незадовільного стану покриття та гідроізоляції підрядною організацією ТОВ «Тільман Інжинірінг» за участю спеціалістів з Європи була розпочата робота з аналізу та виявлення причин появи дефектів асфальтобетонного покриття та гідроізоляції.

За результатами проведених досліджень виявлено малу стійкість застосованих згідно проекту матеріалів до вібраційних навантажень при низьких мінусових температурах. Другою причиною, яка призвела до пошкодження покриття, є відсутність вагового контролю за автотранспортом, який рухається дорогами міста та відповідно створює понаднормативні динамічні та вібраційні навантаження на споруду, котра має конструктивні недоліки, закладені при проектуванні та будівництві мосту. Це стосується консольної частини прогонової будови та товщини металевої плити прогонової будови, яка складає 12 мм, при сучасних вимогах мінімум 14 мм.

Проте, не зважаючи на ці об’єктивні причини, відповідно до Договору підряду по об’єкту передбачено гарантійний термін експлуатації покриття, який має забезпечити генпідрядник. Тому корпорація «Київавтодор» надала можливість виявити причини появи недоліків та вимагала від підрядника за власний рахунок повністю відновити пошкоджені ділянки покриття та забезпечити їх задовільний експлуатаційний стан. Ліквідація аварійної ямковості, яка виникала протягом 2017 року, в повному обсязі виконувалась за кошти генпідрядника.

Щоб усунути недоліки, спеціалістами ТОВ «Тільман Інжинірінг» після проведених лабораторних досліджень було прийняте рішення щодо використання шару зчеплення між асфальтобетонним покриттям та існуючою гідроізоляцією «Eliminator», який зможе протистояти впливу надмірних коливань.

Всі ці роботи будуть виконані спеціалістами ТОВ «Тільман Інжинірінг» безкоштовно, в рамках гарантійного ремонту.

Ще раз звертаємо увагу, що гусасфальт є найкращим матеріалом для влаштування покриття на мостових спорудах, який використовується в усіх країнах Європи та світу.

У столиці в 2016 році на шляхопроводі на просп. Науки були виконані роботи з влаштування покриття з гусасфальту на залізобетонних прогонових будовах. На сьогодні будь-яких дефектів покриття на об’єкті не спостерігається.

Крім того, в попередні роки покриття з гусасфальту було влаштовано на мосту через гавань р. Дніпро, естакаді по Столичному шосе на перетині з просп. Науки та на Дарницькому автомобільно-залізничному мосту. Покриття на цих спорудах знаходяться в належному стані.

Гарантійний ремонт планується завершити до 15 вересня 2017 року.

Додатково: за даним посиланням можна переглянути застосування аналогічної технології при ремонті мосту у Стамбулі: https://www.youtube.com/watch?v=dxfqC6sBukI



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.