КМДА Київська міська державна адміністрація


29 вересня 2017

Вечірній Київ: "Київських дорожників намагалися затягнути у скандал"

Вечірній Київ: "Київських дорожників намагалися затягнути у скандал"

«Осінній дорожньо-ремонтний колапс» – так називалася прес-конференція у РІА «Новости-Украина». За «сенсацією» прийшло аж… троє журналістів. І троє спікерів. Але навіть останніх цього разу не знайшли «відповідних», які б побачили «колапс» в столиці. 

В анонсі написали буцімто мова піде про те, що «в центре и в каждом районе столицы до конца осени проходят ремонты мостов и дорог, поэтому транспорт стоит в многочасовых пробках, движение в городе парализовано». 

Та лише Олександр Кава, екс-заступник міністра інфраструктури, дещо підтримав нав’язаний тон, зауваживши, що «на основних магістралях треба планувати ремонт так, щоб основний обсяг робіт виконувався влітку, а восени - на другорядних дорогах». Але загалом «темпи ремонту доріг у Києві радують» його. Пан Кава готовий перетерпіти період заторів, щоб «потім 8-10 років їздити без проблем». 

Лідер ГО «Моя дорога», викладач транспортного університету Олег Островерхий бачить позитив, що передусім «взялися за ремонт ключових магістралей і доріг, що ведуть з околиць до центру, котрі є хребтом міста». Але, за його словами, ремонтують багато другорядних доріг на Борщагівці, Троєщині...

– У цьому є логіка – сполучити, приміром, Кільцеву дорогу з центром різними маршрутами, аби розвантажити головні вулиці, –каже експерт. – Є зауваження до організації руху і регулювання в місцях виконання робіт, але загалом рівень виконання – на високому рівні. «Київавтодор» використовує відомих потужних підрядників, які підходять до роботи грамотно, з хорошим технологічним рівнем та кваліфікованими виконавцями. Це дає надію на позитивні результати. Київ зобов’язує підрядників у майбутньому ліквідовувати дефекти за власні кошти. 

Пан Островерхий відзначив, що в Києві почали заливати захисною мастикою тріщини на тих дорогах, які ремонту ще зачекають. Така профілактика – світовий досвід. «Це недорогий і дуже розумний ефективний інженерний крок. Ця технологія не застосовувалася, тому проблема ямковості стала масовою. Це як здоров’я людини: можна не опікуватися ним і довести недугу до операційного столу, а можна вчасно робити профілактику. Якщо не запломбуєте зуб, то скоро залишитеся без нього. Так і на дорозі - з’явилася тріщина, завтра – яма, через рік - немає дороги». 

Олександр Сергієнко, директор центру «Інститут міста»«Я з 2000-го відстежую виконання бюджету Києва. Реальне виконання ніколи не перевищувало 95 відсотків. За Черновецького лише штучно підганяли наприкінці року показники. Тільки три останні роки бюджет має профіцит. Ось ресурс для дорожніх робіт…» 

Ведуча дискусії намагалася знайти хоч щось погане: якщо не пробки – то корупція, відсутність якості… Але експерти в один голос запевняли, що Київ залучив до контролю за якістю та використанням коштів відому в дорожній сфері міжнародну аудиторську організацію CoST. Місто підписує гарантійні угоди з дорожниками: щонайменше п’ять років останні ремонтуватимуть свої недоробки за власний кошт. Тож апріорі зацікавленні у якості. 

Пряме посилання на статтю: https://vechirniykiev.com.ua/news/kyyivs-kykh-dorozhnykiv-namahalysya-zatyahnuty-u-skandal



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.